Thursday, 22 December 2011

RESULT PMR :)

RESULT PMR :>
hmm,boleh lakan,,fatin dapat 1A,1B,6C,,,bersyukur jela,,ape nak buat,dalam kelas taknak banyak bertanye --' kan dah menyesal,,the real is,fatin menyesal giler tak dapat 5A :/ ,,target fatin 5A je,,tapi tak dapat,nak buat macam mana,,mama dengan ayah fatin asyik buli je,,yang ayah ,tak habis2 nak potong duwet sekolah fatin,suruh bawak bekal je,,yang mama,tak habis2 cakap orang lain dapat 5A,yang anak sendiri taknak cakap,,OKEY LATU,,yang cakap semua sedara mara,kawan :/ sedih je,bila mama cakap macam tu,,
MAMA,AYAH, !!! kakak menyesal sangat takbuat betul2,kakak taktahu kenapa,semua kawan2 kakak ,semua nye okey jew keputusan,buat makbapak diorang gembira,yang kakak :/ hmmmm,,,
Kakak janji mama/ayah,,tahun depan ,kakak belajar betul2,,kakak nekad nak buat yang terbaik untuk SPM,,,kakak malu sangat kalau sedara-mara tahu keputusan kakak,,kakak nak buat mama dengan ayah gembira bila anak dapat keputusan yang cemerlang,,tapi,,ARGHH !! tension nyeeeee,,kenapa laa ,fatin main2 exam,,menyesal menyesal memyesal gilerrrrrrrrrrrr >,<

Hmmm,,boiii :/

No comments:

Post a Comment